آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها
سرخط خبرها

اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر

  • کد خبر: ۲۲۳۴۲۰
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلف اسماعیلی فر صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درخصوص حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی فر در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اعلام کرد.

متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است: در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازکین تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰ فروردین ماه در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷ آذرماه بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->